kdGD

ساخت وبلاگ

مش چیست؟

مش یا همان mesh همان‌طور که از نامش مشخص است، حالتی توری دارد و چاپ آن بر روی هر سطحی موجب می‌شود که درصدی از میزان دید آن پوشانده شود. ساختار توری شکل مش باعث می‌شود تا پشت سطح نامعلوم بماند البته از میان چاپِ مِش نور عبور می‌کند و بسته به میزان نور تصویر پشت سطح دید متغیری دارد.

 

kdGD...
ما را در سایت kdGD دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari kdid بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 12:29

زمانی که می خواهید به مسافرت بروید با توجه به هدفی که از سفرتان دارید ممکن است نوع کیفی که انتخاب می کنید فرق کند . برای مثال اگر قصد مسافرت تفریحی و چند روزه دارید بهتر است از چمدان استفاده کنید و یا اگر قصد مسافرت یک روزه داشته باشید یه ساک مسافرتی کوچک نیز پاسخگو است. در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با انواع کیف های کاربردی به حضورتان ارائه می کنیم .  

kdGD...
ما را در سایت kdGD دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari kdid بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 12:27

اغلب سالمندان با رفتن به خانه سالمندان مخالف هستند و لذا ترجیح می‌دهند در فضای امن و آرام منزل خود حضور داشته باشند. در نتیجه بهترین کار استخدام پرستار سالمند در منزل از یک مرکز معتبر نظیر مرکز پرستاری خورشید است که با این کار هم فرد سالمند از خدمات پرستاری بهره می‌گیرد و هم نقش خود را در خانه و خانواده حفظ می‌کند. اما چه زمانی سالمندان نیاز به پرستار دارند؟ کهولت سن موجب ضعف عمومی بدن می‌گردد و در نتیجه فرد به مرور برای نگه‌داری و مراقبت از خود به قدری ناتوان می‌شود که نیاز به فردی دیگر برای رسیدگی به اموراتش دارد. در دنیای پر مشغله امروز کمتر فرزندانی زمان کافی برای این کار دارند. در این حالت دو راه وجود دارد:

 

kdGD...
ما را در سایت kdGD دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari kdid بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 12:25

یبوست و ده ها عارضه دیگر خود را با مصرف این خاکشیر درمان کنید

شربت خاکشیر یکی از خوراکی هایی است که از گذشته تاکنون در طب سنتی به عنوان یک نوشیدنی با طبع سرد مطرح بوده و می تواند در فصل گرما به پیشگیری از گرمازدگی کمک کند.

یکی از مشکلات زندگی شهرنشینی و به طبع آن کم تحرکی، «یبوست» است که بخش زیادی از مردم با آن دست به گریبان هستند؛ در این مطلب با خواص شگفت انگیز «دانه های ریزی» آشنا می شوید که تنها یکی از خواص آن، درمان انواع یبوست است.

 

kdGD...
ما را در سایت kdGD دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari kdid بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 12:24